28. tammikuuta 2012

Nyrh.

Poistin tosiaan eilen tipit ja totesin omien kynsien tarvitsevan lepoa. No enhän mä sitten kuitenkaan osannut olla ilman lakkaa vaikka en voikkaan jatkoja noihin nyt heittää. Senverran ovat lyhkäseks nyrhiytyneet ton eilisen poiston jäljiltä ja ottaa joistain sormista kipeää kun on viilattu vähän liikaa.

Päädyin kuitenkin testaamaan omassa kynnessä sen viimeksi ostamani Maybelline MNY 265:sen.
Ei pääse oikeuksiinsa mun minikynsissä mut näillä mennään.

En ollut kovin tyytyväinen koostumukseen, oli vähän turhan juoksevaa tavaraa. Heitin sitä tyynyliinallekin -.- Oli täysin eri värinen kuin purkissa, laitoin kaksi kerrosta ja on tällanen tomaatinpunainen vaikka olisin tollasta tummempaa toivonut. Pitää koittaa joskus kolmella kerroksella.
Glitteriin oon silti tyytyväinen, sitä on tarpeeks ja se on söpöä, toimii ton punaisen kanssa.

Kahden kerroksen jälkeen näytti siis tältä 


Huonosti oli valoa niin ei näy kimallukset. Sori noista nyrhityistä hirvityksistä, 
onneks kynnet on uusiutuva luonnonvara :D



Sitten viel uusi rakkauteni Rimmelin Crack The Colour  -  020 Silver Clash pintaan ja ehkä mä pärjään näillä sen aikaa et noi alkaa taas kasvaa ja voi laitella uudet tipit pintaan. Ehkä mä sittenkin kehtaan liikkua näiden kanssa ulkonakin vaikka aika tappiin asti pureskellut ovatkin.





Tuosta. 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti