16. toukokuuta 2012

Come along, Dorothy.

Mä olen taas rakastunut.
Aiemmin olin vain ihastunut tähän punaiseen kaunottareen mutta tänään rakkaus roihahti ja kotiutin hänet pois pelottavasta alelaarista.

Tottahan te tiedätte kenestä puhun.
Tietenkin China Glazen Ruby Pumpsista.

Voisin tuijotella tätä lakkaa kynsilläni vaikka kuinka kauan, ja pullossa.
Se on lähes syötävän hyvännäköistä ja sekoittaa tällaisen glitteriholistin pään ihan täysin.

Laitoin lakkaa kynsilleni kaksi paksuhkoa kerrosta, se kuivui oikein sopivalla nopeudelle eli kun olin päässyt ekan kierroksen loppuun (molemmat kädet) pystyin aloittamaan toisen kierroksen lähes samantien. 
Ruby Pumpsissa on kivasti väriä joten se peittää aika nopeasti toisin kuin monet glitterilakat. Poistaminenkaan ei tuottanut tuskia kun muutaman kynnen jouduin niiden kuivuttua korjaamaan, rullattuani lakat metsästäessäni koiran leluja sängyn alta.

Pelkkä Ruby Pumps olisi ehkä riittänyt tyydyttämään mun lakkaustarpeet tältä päivältä mutta päätin kuitenkin leimata päälle vähän koristeluja. 
Sain vihdoinkin Konadin hopeisen leimauslakan joka sopi tähän lakkaukseen kuin nenä päähän.

Leimasin kahta eri koru-/helmikuviota Konadin laatalta m77. 
Keskisormiin ja pikkusormiin tuo helmimäisempi kuvio ja muihin sitten se timanttinauha. 
Loppupostauksesta löytyy tuo laatan kuva vielä tarkempana kun se ei noilta kynsiltä kunnolla erotu muussa kun luonnonvalossa ja sitä ei nyt ollut saatavilla tähän aikaan illasta.
Lisään päivänvalokuvan myöhemmin vaikkapa tarkempien swatchien kanssa.

Nyt niihin kuviin ettette joudu vaan lukemaan mun höpinääni.


Laitoin nimettömiin vielä strassit kun ne kaipasivat jotain kolmiuloitteisuutta.



Ruby Pumps on siis tuollainen kiva punainen glitterilakka joka näyttää kynsillä samalta kuin Dorothyn punaiset rubiinikengät Ihmemaa Ozissa.
Nimensäkin lienee saaneen tuosta syystä :)


Käytin siis tuota keskimmäistä ja sen yläpuolella olevaa kuviota leimauksissa.
Tästä on tullut yksi mun laattalemppareista Charming Nails -laatan rinnalle.
Loppuun vielä kuvat molemmista käytetyistä lakoista.



Mitä mieltä olette tästä lakasta? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti