8. kesäkuuta 2012

Tähtitaivas

Olen pitkästä aikaa kotona ja lakkavarastoni luona <3

Posti oli poissaoloni aikana muistanut minua muutamalla lakkapaketilla sekä kasalla mikrohelmiä!

Osa lukijoistani onkin jo jäseniä Facebookin Kynsikoristekirppis -ryhmässä, ja te jotka ette siihen kuulu, suosittelen lämpimästi liittymään :)
Kaikki tässä postauksessa käytetyt tuotteet ovat sieltä hankittuja ja olen niihin äärimmäisen tyytyväinen.
Tulossa on muutama lakka lisääkin joita innolla odotan.


OPI: Get Me To The Taj On Time, OPI: Your Royal Shyness, Orly: Goth


Orlyn Goth on kaunis musta lakka hopeisilla hippusilla.
Näette tämän kynsillä tuolla postauksen loppupuolella.



Näillä kahdella ei ole kovin suurta eroa. Get Me To The Taj On Time on hippusen verran tummempi ja Your Royal Shyness on hempeän vaalenapunertava helmiäinen. GMTTTOT on shimmerinen mutta se ei näy kynsillä niin selkeästi kuin YRS:n hohto.



Posti tosiaan toi kasan mikrohelmiä joista hopeiset pääsivät kokeiluun heti.
Nämä olivat äärimmäisen simppelit koristelut. Leimat Charming Nailsin laatasta.
Tuo Goth on yksinään tarpeeksi näyttävä joten en alkanut kikkailemaan sen enempää. 
Leimasin tähdet Konadin hopeisella leimauslakalla.


2 kommenttia:

  1. Whee mun mielestä noissa tähtitaivas-kynsissä on tosi kiva idea! Mulla on myös hopeisia mikrohelmiä, mutta en ole keksinyt niistä mitään yhtä kivaa :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) mä pyörittelin sitä purkkia jonkin aikaa ja pohdin et miten niitä vois käyttää. ensin pohdin että olisin tehnyt niillä jotain kuvioita tai kasoja mut ripoteltuna ne toimi paremmin ja näyttää vähän kakunkoristeilta.

      Poista